СПЕЦИАЛИСТЫ

 ЛОГОПЕДИ-ДЕФЕКТОЛОГИ, МОВЛЕННЄВІ ТЕРАПЕВТИ

займають нішу, пов'язану з формуванням і розвитком усіх областей, що стосуються мовлення . Працюють як з ситемними порушеннями - алалія (відсутність мовлення), ОНР (загальне недорозвинення мови), так і специфічними порушеннями звуковимовної сторони мови (дизартрія, дислалія, заїкання). Крім цього, логопеди працюють з порушеннями писемного мовлення (дислексією і дисграфією).працюють з порушеннями писемного мовлення (дислексією і дисграфією)


Наші спільні з батьками завдання – допомогти дитині заговорити і почати користуватися мовою для спілкування в разі важких комунікативно-мовних розладів і допомогти максимально використовувати свій мовний потенціал в разі недорозвинення мови різного рівня і генезу. 

IМи співпрацюємо з ізраїльським центром по корекції дислексії за методом Рональда Дейвіса. Цю унікальну послугу ізраїльські методисти надають  українським школярам у нас в центрі.

КОРЕКЦІЙНІ ПЕДАГОГИ

вирішують проблеми особистих дефіцитів, що забезпечують базу для подальшого розвитку дитини.  Зокрема:

  • розвитку базових моторних навичок (крупної моторики) і координації; пропріоцепції (відчуттям свого тіла в просторі);
  • розвитку і інтеграції сенсорних сигналів;
  • розвитку академічних навиків: мислення, пам'яті, прищепленням навиків базових розумових операцій аналізу і синтезу.

Допомагають вибудувати мовний фундамент в мелодико-ритміко-тактичній області. Працюють над мовним диханням, інтонуванням за методом Т.Н. Новікової-Іванцової для нерозмовляючих дітей.

Допомагають справлятися з шкільної неуспішністю.

Дають спеціальні, альтернативні інструменти комунікації нерозмовляючим  дітям - картки PEKS і візуальні розклади.

Працюють з проблемною поведінкою через прищеплення навичок ко
мунікації і навчання вираження прохань і встановлення контакту з оточуючими.

Depositphotos_8634659_s800


Особливого значення ми надаємо розвитку когнітивних і навчальних навичок і корекції поведінкових відхилень. Успішно боремося з негативізмом і дитячими істериками.


IЗдатність до мови є вроджено запрограмованою, і тільки певні перепони неврологічного характеру заважають її розвитку.

 
Ми вбачаємо завдання педагогів в тому, щоб дати дитині інструменти, які допоможуть йому подолати ці бар’єри, і пройти разом з ним складні ділянки шляху.


СПЕЦІАЛЬНИЙ ПСИХОЛОГ

визначить рівень мотивації до навчання і розвитку когнітивних навичок Вашої дитини і вкаже шлях, по якому вам потрібно рухатися.

У роботі використовуються сучасні апаратні методики, що дозволяє об'єктивно оцінити рівень розвитку дитини.240455

Особливу увагу ми приділяємо роботі з оточенням. Адже у нас в центрі, в правильному корекційно-освітньому середовищі дитина знаходиться тільки під час заняття. Весь інший час вона проводить у свєму звичайному середовищі. І тому надзвичайно важливо забезпечити дитині постійну підтримку і допомогу. Тільки у співпраці ми з вами можемо розраховувати на швидкий і стійкий результат.


ГІПНОТЕРАПЕВТ

RR5cVreXMI8 (1)допоможе позбутися фобій і залежностей. Успішно бореться із заїканням у дітей і підлітків.

ПСИХОТЕРАПЕВТ

вот новый слайд

ОММММ......

це лікар душевних болів. Знає, як навчити дитину ХОТІТИ вчитися, а маму навчить РАДІТИ своєму малюкові, яким би він не був. Просто тому, що він - є.


 

НЕЙРОПСИХОЛОГИ

neuroготують мозок до правильного сприйняття і обробки інформації і до правильної злагодженої роботи всього мозку, його різних ділянок і структур. Необхідно розвинути ті ділянки головного мозку, які працюють не в повну силу, компенсувати за рахунок сильних ланок головного мозку функціональну недостатність інших. Нейропсихологічний аналіз психічних функцій у школярів дозволяє виявити можливі відставання в їхньому розвитку і запобігти шкільній неуспішності. Все вищезгадане стосується дітей, в медичній карті яких їх стан кваліфікується в цілому як «норма».

У центрі уваги нейропсихологов знаходяться також діти з діагнозами ММД, ЗПР - діти з аномальним розвитком. Для них також можна вибудувати корекційну програму і підібрати способи і прийоми усунення недоліків. Для цих дітей життєво важливо якомога раніше встановити причину дефекту, грунтуючись на ранній нейропсихологічній діагностиці та корекції психічних функцій.


МОНТЕССОРІ-ПЕДАГОГИ.

4Терапевтична концепція педагогіки Монтессорі побудована на уявленні про визначальну роль активної цілеспрямованої предметно-практичної діяльності для «нормалізації» психіки та подолання порушень розвитку дитини. Для проведення педагогічно-терапевтичного впливу розроблений дидактичний Монтессорі-матеріал, що становить основу «підготовленого середовища» для розвитку, елементи якого застосовуються у всіх сучасних напрямках лікувальної педагогіки. Хотілося б відзначити комплексний характер його терапевтичної дії. Він дозволяє здійснювати реабілітацію у дітей з широким спектром сомато-сенсорних, сомато-моторних і сенсорно-перцептивних розладів.


КІНЕЗІОТЕРАПЕВТ, МАССАЖИСТ-РЕАБІЛІТОЛОГ.

Речестимулирующий массаж

Мовленнєво- стимулюючий масаж

Реабілітація через рух була темою дисертіціі нашого педагога. Логофіт - наше ноу-хау. Система спеціально розроблених рухових вправ дозволяє посилити міжпівкульні зв'язки в корі головного мозку, допомагає прискорити весь процес і зробити його більш ефективним. Спеціально підібрані вправи будуть стимулювати всі аналізатори, сприяти розвитку страждаючих рухових якостей (гнучкість, координація, рівновага, спритність); формуванню мовного дихання і профілактиці порушень опорно-рухового апарату (постава, плоскостопість).