В минулий вікенд ми натхненно вчилися!

  • DSC_1239
  • skr
  • DSC_0725
  • DSC_0728
  • DSC_0732
  • DSC_0738
  • DSC_0739
  • DSC_0741
  • DSC_0745
  • DSC_0747
  • DSC_0749
  • DSC_0750
  • DSC_0751
  • DSC_0752
  • DSC_0753
  • DSC_0765
  • DSC_0766
  • DSC_0767
  • DSC_0768
  • DSC_0788
  • DSC_0834
  • DSC_0838
  • DSC_0846
  • DSC_0891
  • DSC_0892
  • DSC_0893
  • DSC_0913
  • DSC_0917
  • DSC_0918
  • DSC_0919
  • DSC_0929
  • DSC_0932
  • DSC_0935
  • DSC_0944
  • DSC_0946
  • DSC_0955
  • DSC_0967
  • DSC_0968
  • DSC_0970
  • DSC_0973
  • DSC_0985
  • DSC_1003
  • DSC_1008
  • DSC_1118
  • DSC_1120
  • DSC_1121
  • DSC_1127
  • DSC_1130
  • DSC_1136
  • DSC_1139
  • DSC_1146
  • DSC_1149
  • DSC_1166
  • DSC_1169
  • DSC_1171
  • DSC_1177
  • DSC_1179 (2)
  • DSC_1180 (2)
  • DSC_1180
  • DSC_1186
  • DSC_1196
  • DSC_1197
  • DSC_1200
  • DSC_1210
  • DSC_1221
  • DSC_1233

У нас відбувся семінар-тренінг Тетяни Скрипник «Ефективна допомога дітям з аутизмом»


skrТетяна Скрипник, професор кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, автор численних навчально-методичних розробок з питань аутизму, Голова Ради ГО «Системна допомога дітям з аутизмом «Маленький принц».


Географія учасників - Київ та Київщина, Миколаїв, Запоріжжя, Харків!

Це доводить актуальність та нагальність запропонованої теми!

Тож обіцяємо не зупинятись.

У Тетяни Вікторівни семінари носять дуже прикладний характер, всі вивчені прийоми хочеться вводити прямо завтра!

 Програма на цей раз була така:

 


МЕТА ПРОГРАМИ :

 

  • учасниками чітких і ясних орієнтирів, що необхідно робити для того, щоб дитина з аутизмом:
  •  соціально адаптованою;
  • могла справлятися з власними некерованими проявами;
  • вміла слухатися дорослого (рідну людину або педагога), виконувати його прохання/завдання;
  •  послідовно реалізовувала свій потенціал;
  • набувала позитивних перетворень з кожним днем.

В результаті навчання за Програмою учасники навчилися:

діагностувати дитину з аутизмом з метою розкриття як її сильних сторін, так і потреб;

розробляти стратегію розвитку дитини і послідовні кроки її здійснення;

розвивальне середовище для дитини, спираючись на її унікальність;

застосовувати методи і прийоми, необхідні для досягнення дитиною кожного етапу цілісного розвитку;

в режимі командної взаємодії, послідовно вирішуючи як корекційно-розвивальні, так і навчально-виховні завдання.

 ПІДХОДИ і МЕТОДИ:

Власний метод „Синергія”

Елементи методу О.В.Максимової „Спів-творення”

Нейрокінезі- / кінезітерапія з опорою на координаційні рівні О.М.Бернштейна

Ідеї сенсорної інтеграції Джин Айрес (ASI)

Елементи методу розвивального руху Вероніки Шерборн

Ефективні підходи для дітей з аутизмом в закладі освіти: міждисциплінарний супровід, SMART-цілі; структуроване навчання, візуальна підтримка;сенсорні стратегії

Елементи тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової терапій.

Комментариев еще нет.

Оставить комментарий