top of page

ПРОГРАМИ ЧИТАННЯ

Зареєструватись на Програму

Майстерність Дислексії Дейвіса®

Проблематика
Дислексії

  • Ви або ваша дитина вважаєте, що читання повільне, трудомістке або розчаровує вас?

  • Правопис є складним або майже неможливим?

  • Незважаючи на високий інтелект і творчі здібності, читання і почерк викликають стрес, перевантаження, уникнення або прокрастинацію?

Ви вже все перепробували. Всі рекомендації, втручання та нескінченні репетитори  не принесли результату.

Читання все ще забирає час, сили і надію на зміни.​​

Багато нейродивергентних дітей, які йдуть до школи, хоча і визнаються надзвичайно здібними, творчими або «старими душами», незабаром отримують ярлик «ледачих» або «повільних» через їхні труднощі з виконанням шкільних завдань, що базуються на вербальній формі навчання. Вони швидко втрачають інтерес до навчання, і починають поступово сповзати по похилій доріжці до проблем з навчанням.

Якщо щось із цього для знайомо, ви в правильному місці! Ми не просто бачимо проблему, ми розуміємо першопричину труднощів, з якими ви або ваші близькі стикаєтесь при читанні, письмі чи правописі. Саме в усуненні цієї першопричини і відбувається справжня магія!  ... і це простіше, ніж ви можете собі уявити!

Що являє собою програма? 

​Це тижневий практичний та творчий курс.

Швидкий, ефективний і приємний.

Розроблений дислектиком для дислектиків.

Пристосований до стилю навчання людей, які використовуюь візуально-просторове
та концептуальне мислення.

Сучасна загальноосвітня система використовує методи, які не пристосовані до проблем людей з дислексією.

Такий спосіб навчання може бути справжніми тортурами для людей з дислексією і зазвичай потребує багаторазових повторень і суворої дисципліни, перш ніж дасть результат.

​​Метод управління дислексією Дейвіса®  добирається до кореня проблем навчання та заснований не на дефіцитарних способах навчання, а навпаки - є практичним способом використання природних схильностей та здібностіей людини. Тому не викликає протесту та відрази, а сприймається як творчий і навіть веселий процес. 

Читання журналу

Мета  Програми:

корекція дислексії та покращення навичок читання і письма.

Досягнення цих цілей можливо завдяки коригуванню сприйняття, оволодіння контролем над дезорієнтацією та практичному засвоєнню  спеціальних методик за методом Дейвіса, які допомагають розвинути навички легкого читання та глибокого розуміння тексту.

Формат і часові рамки

Вік: 

Діти від 7 років 

Підлітки

Дорослі

Проблематика: 

ЧИТАННЯ

ПИСЬМО

ГРАМОТНІСТЬ

Тривалість: 

Приблизно 30 годин, як правило, протягом п'яти днів поспіль для поліпшення читання. 

Кому підходить: 
  • ​Креативним особистостям

  • Тим хто мислить нестандартно 

  • Всім, кому некомфортно в традіційній системі освіти

 Місце проведення :  

В моєму домашньому офісі в чудовому середньовічному баварському містечку Бамберг

На вашій або на любій попередньо узгодженій території 

Онлайн по всьому світу 

хлопчик з буквами дислексія.jpeg
Разом на вершині

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ В РЕЗУЛЬТАТІ ПРОГРАМИ? 

 Програма Дейвіса допомагає подолати найпоширеніші труднощі, пов’язані з читанням:
  • Постійні помилки в словах, які вчора здавалися знайомими.

  • Тривожність, головний біль або навіть фізичний дискомфорт під час читання.

  • Відчуття, що текст "рухається" на сторінці.

  • Повільне читання "по буквах" і труднощі з розумінням прочитаного.

  • Перевернуті літери, пропущені слова або плутанина у вимові.

  • Страх перед контрольними та негативне ставлення до читання.

ПІСЛЯ ПРОГРАМИ У ВАС ПОКРАЩИТЬСЯ:

01

ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

  • Засвоїте великі і малі літери,

  • алфавітний порядок,

  • відповідність звуків літерам,

  • усвідомите свої  помилки у написанні (перевертання, перестановки літер),

  • оволодієте читанням очима,

  • плавним рухом очей зліва направо,

  • збільшите словниковий запас,

  • перейдете від звукового виділення до розпізнавання цілих слів і плавного читання.

02

РОЗУМІННЯ

  • Слухове сприйняття,

  • розуміння прочитаного/візуалізація,

  • засвоєння пунктуації,

  • структури історій,

  • структури есе та

  • використання намірів для запам'ятовування інформації з першого прочитання.

03

ПАМʼЯТЬ

  • Стратегії для перенесення інформації в довготривалу пам'ять і

  • навчальні стратегії для різних стилів навчання.

04

РЕДАГУВАННЯ

  • Виправлення власних пропусків/вилучень/помилок у написанні,

  • граматичних помилок,

  • використання пунктуації.

05

ПОЗИТИВНЕ МИСЛЕННЯ

  • Підтримку розслабленого стану розуму для максимального потенціалу навчання,

  • розпізнавання та усунення стресу до його перетворення у фрустрацію під час читання, а також

  • стратегії для зменшення тривожності перед тестами.

IMG_3621.HEIC
Інформаційний бюлетень Програма " Майстерність Дислексії Дейвіса®"
Модель і слово _майстерність_
bottom of page