top of page

 ПРОГРАМИ  ДЛЯ ЮНИХ ЧИТАЧІВ

Програма навчання читанню за методом Дейвіса створює міцну основу для грамотності у дітей. Ідеально підходить для сімей, де вже є дислексія, або для профілактики труднощів у навчанні. Завдяки творчому підходу, використанню пластиліну та інтерактивним технікам, програма сприяє легкому, веселому та ефективному засвоєнню навичок читання, знижуючи ризик розвитку навчальних бар'єрів.

Мета 

Познайомити дітей молодшого віку з інструментами уваги/фокусування та саморегуляції, вивчити алфавіт, а також використати методики для набуття початкових навичок підготовки до шкільного навчання та читання. Ця програма надає батькам або іншим членам сім'ї знання та досвід, щоб продовжувати підтримувати навчання своїх дітей протягом перших шкільних років. Це проста, легка і весела альтернатива заняттям з використанням лише олівця і паперу та вправам з букваря.

Вік

Підходить для дітей віком від п'яти до семи років і старших дітей зі значними затримками розвитку.

 

Примітка: Дітям цього віку, які вже мають симптоми дислексії або страх перед читанням, можуть знадобитися деякі додаткові кроки та час програми, окрім описаних нижче..

Тривалість 

Приблизно 30 годин, як правило, протягом 10 робочих днів, а також до 6 годин подальших консультацій, включених без додаткової оплати. Батьки будуть присутні протягом половини програми.

Результат

Після роботи з методистом дитина і батьки будуть знати, як використовувати техніки для управління увагою/фокусуванням і рівнем енергії. Крім того, дитина опанує техніку початкових навичок читання, а також отримає знання та досвід використання методів навчання для засвоєння слів та мовних символів, опанує алфавіт та основні розділові знаки.

IMG_4914_edited_edited.jpg

Розвиває

НАВИЧКИ ФОКУСУВАННЯ 

Інструменти та техніки, що використовуються для створення ментального стану, який допомагає бути присутнім, усвідомленим та готовим до навчання.

ВПРАВНЕ ЧИТАННЯ

Оволодіння навичками розпізнавання та розуміння слів за допомогою простих та безпечних покрокових методів,  Цей метод читання можна використовувати самостійно або як доповнення до фонетичних методів навчання. 

НАВИЧКИ САМОКОНТРОЛЮ

 


Стала увага, зосередженість, вміння слідувати вказівкам, комунікабельність, здатність знімати стрес/занепокоєння.

ВПРАВИ НА КІНЕСТЕТИЧНИЙ БАЛАНС ТА РІВНОВАГУ 


Зміцнюють нейронні шляхи для навчання та зосередження уваги, що значно покращує стан дітей, які мають проблеми з дрібною або крупною моторикою ( у навчанні, спорті, координації рухів).

 

МАЙСТЕРНІСТЬ СИМВОЛІВ

Засвоєння алфавіту, розділових знаків та основних слів через ліплення з пластиліну (з використанням візуального, кінестетичного та аудіального способів навчання). Оволодіння основними словами, написанням, вимовою (звучанням) та значенням найпоширеніших слів, що зустрічаються при читанні на рівні початковому рівні.

Зменшує

  • Непослідовність у читанні (в один день розуміє, а в інший - ні)

  • Вгадування слів

  • Поспішність і недбалість у читанні

  • Втома, тривога, головний біль, запаморочення, біль у шлунку або сльози, викликані труднощами з читанням

  • Відчуття, що надруковані слова рухаються на сторінці

  • Відсутність розуміння

  • Повільне, трудомістке вимовляння кожного слова

  • Перевертання складів або слів

  • Проблеми з відстеженням руху очей

bottom of page