Виправлення почерку. Дисграфія

Дисграфией називають розлад письма, при якому дитина відчуває виражені труднощі як на етапі оволодіння процесом, так і в більш старшому віці у вигляді повторюваних помилок.

Перераховані нижче недоліки письма виявляються у половини учнів початкової школи і більш ніж 30% учнів середніх класів.

Псіхопедагогічна клініка Примавера спеціалізується на розвитку та навчанні дітей з аутизмом, відсутністю мовлення, мінімальними мозковими дисфункціями, затримками психічного та емоційного розвитку

Центр проблем навчання Примавера допомагає дітям з збереженим інтелектом навчитися бути успішними в оволодінні і розвитку навчальних навичок

Люди, що страждають дисграфиєю, як правило, пишуть повільно, також буває, що нерівним та нерозбірливим почерком

Якщо ви помітили у дитини такі симптоми:

  • зміна послідовності букв на листі,
  • пропуск букв та заміна графічно чи фонетично схожих букв в словах,
  • ігнорування знаків пунктуації
  • злите написання слів
  • бісерні, або, навпаки, величезні літери
  • зайві або відсутні елементи букв

МОЖЛИВО, У НЕЇ ДИСГРАФІЯ!

Пам'ятайте, що своєчасно виявлена ​​і вчасно надана допомога запобігає неприємні та навіть небезпечні наслідки в майбутньому.

примавера 3

Пройдіть коротке опитування та отримайте попередню оцінку дислексії

ПОЛІПШЕННЯ ПОЧЕРКУ

Труднощі в оволодінні почерком (звані також дисграфією) зазвичай проявляються при дислексії, хоча можуть зустрічатися і самостійно. Проблеми з почерком можуть бути у людей з гарною чи поганою координацією, у тих, хто добре малює, і у тих, хто не вміє малювати. Люди з нерозбірливим почерком, можливо, не отримали систематичного навчання почерку, а могли, навпаки, пройти через занадто багато занять і інструкцій.

За дисграфией та поганим почерком можуть ховатися різні причини. Той факт, що не існує однієї конкретної причини дисграфии, часто заводить до тупика педагогів, охочих допомогти дитині з цією проблемою. Навчання почерку через копіювання або переписування аж ніяк не завжди вирішує проблему. Всі методисти з проведення програм Дейвіса пройшли спеціальне навчання і вміють визначати причину (або причини) дисграфии. Знаючи, що саме заважає конкретній людині освоїти хороший стиль почерку, ми застосовуємо необхідні процедури, щоб цю проблему усунути.

Методики Дейвіса щодо виправлення почерку можуть бути корисні дітям, чий почерк не покращується на заняттях в школі, а також дорослим, яким необхідний хороший почерк в їх роботі.
Оскільки труднощі з почерком часто супроводжують дислексію, методики щодо виправлення почерку, як правило, включаються до Програми корекції дислексії по системі Дейвіса і проводяться в ході цієї програми.

Псіхопедагогічна клініка Примавера спеціалізується на розвитку та навчанні дітей з аутизмом, відсутністю мовлення, мінімальними мозковими дисфункціями, затримками психічного та емоційного розвитку

Центр проблем навчання Примавера допомагає дітям з збереженим інтелектом навчитися бути успішними в оволодінні і розвитку навчальних навичок

pri-yellow (1)

Чтение

Ребенок так и не научился читать? Не умеет пересказать? Некоторые люди считают акт чтения простой задачей, которую легко освоить. На самом деле, это сложный процесс, который использует много разных навыков. Вместе эти навыки приводят к конечной цели чтения: пониманию прочитанного. Думаете, у вашего ребенка есть проблемы в этой области?

pri-yellow (2)

Письмо

Ребенок пишет, "как курица лапой"? Его почерк не может прочитать ни учитель, ни он сам? Буквы "прыгают", переворачиваются зеркально, а работы пестрят ошибками, хоть знает все правила? Возможно, у него дисграфия - специфическое расстройство письма, которое часто сопровождает дислексию (но не обязательно)!

pri-yellow (2)

Письмо

Ребенок пишет, "как курица лапой"? Его почерк не может прочитать ни учитель, ни он сам? Буквы "прыгают", переворачиваются зеркально, а работы пестрят ошибками, хоть знает все правила? Возможно, у него дисграфия - специфическое расстройство письма, которое часто сопровождает дислексию (но не обязательно)!

pri-yellow (1)

Чтение

Ребенок так и не научился читать? Не умеет пересказать? Некоторые люди считают акт чтения простой задачей, которую легко освоить. На самом деле, это сложный процесс, который использует много разных навыков. Вместе эти навыки приводят к конечной цели чтения: пониманию прочитанного. Думаете, у вашего ребенка есть проблемы в этой области?