Програма оволодіння увагою за методом Дейвіса

Безмедикаментозне  вирішення проблеми СДУ / СДУГ.

Програма оволодіння увагою за методом Дейвіса  надає ефективні інструменти, які допомагають дорослим і дітям у віці 8 років і старше звертати увагу на проблеми, пов'язані з увагою, поведінкою або організацією.

30-48 годин протягом 5-8 днів в залежності від потреб клієнта.

До Програми входить

Два основні інструменти програм корекції проблем навчання Дейвіса ®.

«Фокусування» - Орієнтація або Вирівнювання.

«Освоєння символів» - використовуємо білий пластилін, щоб освоїти символ, слово або концепцію

Інструменти для контролю і розподілу рівня внутрішньої енергії.

Методи управління стресом.

Освоєння основних життєвих і поведінкових концепцій, які впливають на функціонування особистості в соціумі.

Я (Як я ставлюся до цього світу і до інших?).

Зміни.

Наслідок (Як мої дії створюють наслідки? - Хороші чи погані!).

Причина / Слідство (Що послужило причиною цього сценарію? Який був ефект?).

Поняття "до" і "після".

Що таке "час".

5 типів послідовностей.

Порядок / безлад (виконавче функціонування). Порядок як протилежність хаосу. Алгоритм наведення порядку в навколишньому середовищі і всередині своєї особистості.

Навчання та підтримка батьків.

Псіхопедагогічна клініка Примавера спеціалізується на розвитку та навчанні дітей з аутизмом, відсутністю мовлення, мінімальними мозковими дисфункціями, затримками психічного та емоційного розвитку

Центр проблем навчання Примавера допомагає дітям з збереженим інтелектом навчитися бути успішними в оволодінні і розвитку навчальних навичок

примавера 3

Пройдіть коротке опитування та отримайте попередню оцінку дислексії

pri-yellow (1)

Читання

Дитина так і не навчилася читати? Не вміє переказати? Деякі люди вважають акт читання простим завданням, яку легко освоїти. Насправді, це складний процес, який використовує багато різних навичок. Разом ці навички приводять до кінцевої мети читання: розуміння прочитаного. Думаєте, у вашої дитини є проблеми в цій галузі?

pri-yellow (2)

Письмо

Дитина пише, "як курка лапою"? Його почерк не може прочитати ні вчитель, ні він сам? Букви "стрибають", перевертаються дзеркально, а роботи рясніють помилками, хоч знає всі правила? Можливо, у нього дисграфія - специфічний розлад письма, яке часто супроводжує дислексію (але не обов'язково)!вашої дитини є проблеми в цій області?

pri-yellow (2)

Письмо

Дитина пише, "як курка лапою"? Його почерк не може прочитати ні вчитель, ні він сам? Букви "стрибають", перевертаються дзеркально, а роботи рясніють помилками, хоч знає всі правила? Можливо, у нього дисграфія - специфічний розлад письма, яке часто супроводжує дислексію (але не обов'язково)!вашої дитини є проблеми в цій області?

pri-yellow (1)

Читання

Дитина так і не навчилася читати? Не вміє переказати? Деякі люди вважають акт читання простим завданням, яку легко освоїти. Насправді, це складний процес, який використовує багато різних навичок. Разом ці навички приводять до кінцевої мети читання: розуміння прочитаного. Думаєте, у вашої дитини є проблеми в цій галузі?